انواع سنگ ها

معرفی انواع سنگ

دهبید شهری در شمال استان فارس درفاصله 175 کیلومتری شهر شیراز قرار دارد بعلاوه سنگ دهبید جزوبهترین ومعروف ترین سنگ های مرمریت ایران وجهان به حساب میاید

انواع سنگ ها

سنگ مرمریت دهبید محصول معادن سنگ دهبید بوده و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال میگردد.از محاسن ظاهری سنگ دهبید رنگ کرم و ساب پذیری و شفافیت بالای این محصول است .این سنگ یکی از مقاومترین سنگهای دنیا به حساب میاید و رنگ بسیار زیبای ان قابل مقایسه با هیچ سنگی نیست

مشخصات ظاهری

سنگ های مرمریت در طیف های رنگی مختلف از جمله رنگ کرم روشن و کرم ملایم وکرم تیره و یا مایل به سفید . بهترین رنگ برای زمینه میباشد.

مرمر

سنگهای با رنگهای مختلف که فقط داخل ساختمان بکار میرود و بسیار زیبا هستند

تراورتن

نوعی سنگ اهکی که دارای منشاء شیمیایی بوده و بیشتر به رنگ های کرم /زرد/قهوه ای و خاکستریو قرمز و سفید یافت میشود و مناسب برای نمای بیرون ساختمان و دیوارها میباشد .

ترااونیکس

از جمله سنگ های اهکیست و مخلوتی از از مرمر و تراورتن است و به رنگ های سبز روشن و تیره/ دودی/سفید/ قرمز و قهوه ای با موج دارای تنوع میباشد. برای نماهای بیرون و داخل مناسب هستند .

لایم استون

نوعی سنگ رسوبیست که عمدتا از کلسیت معدنی تشکیل شده و از سنگ های رسوبی شیمیاییست و جذب اب بالای دارد استفاده ان برای کف توصیه نمیشود.

سند استون

همان ماسه سنگ است و از بهترین و شناخته شده ترین سنگ های رسوبی است که جذب اب بالای دارد وبرای کف توصیه نمیشود . اما برای ساحل در کف الاچیق مناسب است .

Sending
User Review
0 (0 votes)

Leave a Comment