ویژگی ها

سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید دارای زمینه نسکافه ای رنگ می باشد که عمدتا در 2 سورت نسکافه ای کم رنگ و نسکافه ای پر رنگ دسته بندی می شود.

سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید دارای مقاومت سایشی بالایی بوده از این جهت استفاده از این سنگ در کف پارکینگ بلامانع می باشد. معدن سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید در استان فارس و 35 کیلومتری شهر دهبید قرار دارد. یکی از مزایای این سنگ جذب آب پایین این سنگ است. قیمت سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید همانند سایر سنگهای ساختمانی به پارامترهای مختلفی همچون پاکی سنگ، مواد مصرفی در فرآیند تولید، ضخامت سنگ تولید شده و سورت بندی سنگ تولید شده بستگی دارد. سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید بصورت اسلب و تایل تولید می گردد.

سنگ دهبید نسکافه ای

کاربردهای دهبید نسکافه ای

به علت تراکم بالای این سنگ، ساب پذیری این سنگ بالا بوده و از موارد استنفاده سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید استفاده در کف واحدهای مسکونی و تجاری، بدنه راه پله، کف پله با ضخامت 3 سانتیمتر، کف پارکینگ و بدنه پارکینگ می باشد. همانند سایر سنگ های مرمریت استفاده از سنگ مرمریت نسکافه ای دهبید در نمای ساختمن توصیه نمی شود. به علت وجود رگه های ناچیز در مرمریت نسکافه ای دهبید میتوان به راحتی از این سنگ در سایز بالا در اجرا بهره برد بدون اینکه شکستگی در سنگ ایجاد شود.

سنگ دهبید نسکافه ای

Sending
User Review
5 (1 vote)